Recueil de documents relatifs à l'histoire des monnaies frappées par les rois de France depuis Philippe II jusqu'à Francois Ier

Couverture
 

Avis des internautes - Rédiger un commentaire

Aucun commentaire n'a été trouvé aux emplacements habituels.

Pages sélectionnées

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 338 - Henry, par la grâce de Dieu roy de France et d'Angleterre. Savoir faisons à tous, presens et avenir, nous avoir esté humblement exposé de la partie de Simon Le Poullallier1, prestre, aagié de LXVI.
Page 153 - Jehan fiz de roy de France, duc de Berry et d'Auvergne, comte de Poitou, d'Estampes, de Boulongne et d'Auvergne*.
Page 275 - Nous, les commissaires ordonnez sur le fait et gouvernement de toutes finances, tant en Langued'oil comme en Langued'oc...
Page 298 - ... et régnèrent environ trois ans seulement. Je lairai à parler des choses dessusdictes , et parlerai d'une rencontre qui fust faicte entre messire Jacques de Harcourt, et aulcuns Anglois. En ce mesme temps...
Page 257 - Si vous mandons et à chacun de vous, si comme à lui appartendra, que...
Page 84 - Charles, par la grâce de Dieu , roy de France, à nos amez et féaulx les généraulx...
Page 263 - Paris le inc jour de mars, l'an de grâce mil cccc vint et huit, et de notre règne le septiesme. Ainsi signé : Par le Roy, à la relacion du Conseil tenu par Monseigneur le Régent, duc de Bedford. J.
Page 27 - Et disoit-on que le Roy y avoit merveilleux profit, et au grand dommage du peuple, et de la chose publique du royaume. Et y eut de grands murmures tant des gens d'église, que nobles, marchands et autres.
Page 277 - Mandons et commandons à tous nos justiciers., officiers et subjects que à vous, en...
Page 271 - France, regent le Royaume , Daulphin de Viennoys , duc de Berry, de Touraine et conte de Poictou, à tous ceux qui ces presentes lettres verront, salut.

Informations bibliographiques