Mémoire sur le commerce maritime de Rouen, depuis les temps les plus reculés jusqu 'à la fin du xvio siècle, Volume 2

Front Cover
 

Selected pages

Other editions - View all

Common terms and phrases

Popular passages

Page 367 - Raoullin , receveur des deniers communs d'icelle ville, salut. Nous vous mandons que des deniers de vostre recepte vous païez, baillez et delivres la somme de quarante trois livres six solz unze d.
Page 437 - Charles, par la grâce de Dieu, Roy de France. A noz amez et feaulx les generaulx conseillers, par nous ordonnez sur le fait et gouvernement de toutes noz finances, salut et dilection.
Page 438 - Neantmoins plusieurs de nos subgectz, en enterinant nosd. lettres, inhibitions et deffenees, contrevenans à nostre vouloir et intention, ont voyagé esd. terres de Bresil et Malaguette, nous requerant led. ambassadeur sur ce pourveoir de nostre provision et remede convenable. Pour ce il est que nous ces choses considerer, voullans garder, observer et augmenter de nostre part les anciennes alliances et confederations d'entre nous et nostre tres cher et tres amé frere, allyé et confederé, le roy...
Page 112 - ... pour ce que ce soit ferme chose et estable à touz jours, nous avons fait mettre nostre grant seel, sauf en autres choses nostre droit et l'autruy en toutes. Ce fu fait à Brunay, le xv jour de janvier, l'an de grâce mil troiz cenz quarante et nuef.
Page 387 - HENRY, par la grace de Dieu Roy de France et de Navarre, a nos amez et feaux conseillers les Gens tenants nostre Cour de Parlement a Paris, salut.
Page 102 - ... choses. En tesmoing de ce , nous avons mis en ces lettres le scel de la dite viconté. Ce fu fait l'an de grâce mil ccc xxxvj , le samedi devant la conception NotreDame.
Page 102 - ... n'est pas nostre entente, ne voulons que ces choses puissent porter à nous ne ausdites gens de ladite ville de Paris aucun prejudice, ne que nous, ne eus nous en puissons en riens aidier ou temps avenir l'un contre l'autre. Et que ce soit ferme chose et estable, nous avons fait mettre nostre seel à ces presentes lettres, sauf en autres choses nostre droit et en toutes l'autrui. Donné à Gisors, l'an de grâce mil CCC trente et sept, le septieme jour du mois de may.
Page 174 - Fribourg etc. A tous ceulx qui ces presentes lettres verront salut savoir faisons que nous...
Page 16 - Noverint universi , presentes et futuri , me dedisse et concessisse et presenti carta confirmasse , pro amore Dei et salute anime mee , et patris et matris mee et omnium antecessorum meorum...
Page 103 - Loys, par la grace de Dieu, roy de France, savoir faisons à tous presens et à venir, nous avoir receue l'umble supplicacion...

Bibliographic information