Archives historiques de la Saintonge et de l'Aunis, Volume 28

Front Cover
Z. Mortreuil, 1899 - Aunis (France)
 

What people are saying - Write a review

We haven't found any reviews in the usual places.

Selected pages

Other editions - View all

Common terms and phrases

Popular passages

Page 37 - CHARLES, par la grâce de Dieu, roy de France, à tous ceux qui ces présentes lettres verront, salut. Comme...
Page 182 - ... dudit lieu de Thoulouze, et autrement. De la quelle somme de deux mil escus d'or de Thoulouze nous nous tenons pour bien contens et en quictons les diz cappitolz et habitans du dit lieu de Thoulouze et tous autres qu'il appartiendra. En tesmoing de ce, nous avons signées ces présentes de nostre main et à icelles fait mettre le propre seel de noz armes, le xxie jour d'avril , l'an de grâce mil quatre cens trante et neuf. Signé : RODBIGO de VILLA ANDBANDO.
Page 390 - Conseiller du Roi en ses Conseils, Maître des Requêtes ordinaire de son Hôtel, Intendant de Justice, Police et Finances en la Généralité de Tours.
Page 40 - En tesmoing de ce , nous avons fait mectre nostre scel à ces présentes. Donné à Tours, le seiziesme jour de mars , l'an de grâce mil quatre cent soixante-quatre, et de nostre règne le quatre.
Page 40 - Les generaulx conseillers du Roy, nostre sire, sur le fait et gouvernement de ses finances, veues...
Page 362 - Je l'avois choisy (le marquis de Pisany) et mis auprès de mon cousin le prince de Condé (Henry II de Bourbon, né en...
Page 265 - Duplessis duc de Richelieu et de Fronsac, pair et maréchal de France, chevalier des ordres du...
Page 364 - Car tel est nostre plaisir et affin que ce soit chose ferme et stable à tous jours nous avons faict mettre nostre Scel ausd.
Page 252 - Par-devant les conseillers du Roi, notaires au Châtelet de Paris, soussignés, furent présents : M...
Page 151 - ... par noz amez et feaulx gens de noz comptes, ausquelz nous mandons que ainsi le facent, sans aucun contredit ou difficulté, non obstant quelzconques ordonnances, restrinctions , mandemens ou deffenses à ce contraires. Donné à Blois le xvii" jour de novembre l'an de grace mil cccc trente et huit et de nostre regne le xvue.

Bibliographic information